§ 1Postanowienia ogólne
1. Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem”, określa zasady korzystania z usług salonu LP STUDIO ZDROWEGO CIAŁA zwanego dalej „Salonem”.
2. Klienci Salonu mają obowiązek zapoznania się z Regulaminem przed przystąpieniem do dowolnego zabiegu, zwanego dalej „Zabiegiem”.
3. Przystąpienie do Zabiegu jest równoznaczne z zaakceptowaniem postanowień Regulaminu. Każdy Klient ma obowiązek stosować się wprost do jego postanowień od momentu przystąpienia do Zabiegu.
4. Korzystanie z usług Salonu, zakup jak i korzystanie z karnetu stanowijednocześnie wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych podanych przy zakupie usługi, karnetu lub bonu – wyłącznie w celu korzystania z usług oferowanych przez Salon.

§ 2Klienci
1. Klientem Salonu może być dowolna, pełnoletnia osoba fizyczna.
2. Dopuszcza się korzystanie z Zabiegów przez osoby niepełnoletnie, za wyraźną zgodą ich rodzica, opiekuna lub przedstawiciela ustawowego. Pracownik Salonu jest uprawniony do żądania w każdym czasie przedłożenia stosownej zgody lub nawiązania połączenia z osobą uprawnioną do jej wyrażenia celem potwierdzenia wyrażenia zgody oraz do odmowy świadczenia Zabiegu, w przypadku braku zgody lub odmowy jej wyrażenia.

§ 3Pracownicy
1. Pracownicy są odpowiednio przeszkoleni do pracy na zajmowanym przez nich stanowisku, jak również posiadają wszelkie wymagane certyfikaty,i zezwolenia na pracę w charakterze odpowiadającym ich stanowisku.
2. Usługi oferowane w Salonie świadczyć mogą wyłącznie osoby zdrowe, posiadające aktualne wymagane dla swojego stanowiska badania, u których nie występuje przerwanie ciągłości skóry.
3. Pracownik, przez przystąpieniem do Zabiegu, obowiązany jest sprawdzić stan swojego stanowiska pracy i zadbania o posiadanie zapasu materiałów jednorazowych i ochronnych.
4. Pracownicy zobowiązani są do przestrzegania przepisów BHP oraz przepisów przeciwpożarowych, jak również do wymiany przed skorzystaniem z usługi przez klienta z materiałów używanych przy świadczeniu usługi. Są oni zobowiązane także do dezynfekcji lub sterylizacji elementów wielorazowych mających bezpośredni kontakt z klientami, a także do dezynfekcji rąk i przedramion – przed i po skorzystaniu z usługi przez użytkowania karnetu.
5. Wszelkie odstępstwa od powyższych zasad Klienci powinni niezwłocznie zgłosić właścicielowi, menedżerowi lub innemu członkowi obsługi Salonu, który prowadzi w danym momencie dyżur.

§ 4Higiena i bezpieczeństwo
1. Powierzchnie płaskie oraz inne elementy wyposażenia Salonu, z którymi Klient nie ma bezpośredniego kontaktu podczas Zabiegu, są dezynfekowane lub sterylizowane co najmniej raz dziennie.
2. Pracownicy Salonu są zobowiązani do wykonywania systematycznych badań zdrowotnych w celu wyeliminowania wszelkich chorób, infekcji, schorzeń i dolegliwości, które mogłyby narazić Klientów na uszczerbek na zdrowiu lub przenieść się na Klientów.
3. Pracownicy Salonu z otwartymi ranami i skaleczeniami lub sączącymi się zmianami skórnymi, niedającymi się właściwie zabezpieczyć przed kontaktem z ciałem Klienta, są wyłączani od świadczenia usług kosmetycznych do czasu całkowitego usunięcia powyższych odstępstw.
4. W Salonie mają zastosowanie wyłącznie preparaty do dezynfekcji dopuszczone do użytku w gabinecie.

§ 5Świadczenie usług
1. Każdy Klient jest zaznajamiany z przeciwwskazaniami, skutkami ubocznymi i zaleceniami pozabiegowymi, a przystępując do Zabiegu mają ich pełną świadomość i je akceptują. W przypadku najpoważniejszych Zabiegów i powikłań Pracownik ma prawo odebrać w tym przedmiocie pisemne potwierdzenie oraz odmówić wykonania Zabiegu przy braku woli złożenia takiego oświadczenia przez Klienta.
2. Klienci, przed rozpoczęciem Zabiegu, mają obowiązek powiadomienia Pracownika o wszelkich dolegliwościach i przeciwwskazaniach, które mogą wpłynąć na przebieg Zabiegu, w szczególności o: chorobach serca, używaniu rozrusznika serca, chorobach nowotworowych, stanach zapalanych w fazie ostrej, przebytej żółtaczce i innych chorobach zakaźnych, ciąży lub okresie połogowym, posiadanych protezach lub wkładkach (np. domacicznych), przyjmowaniu leków zmniejszających krzepliwość krwi oraz niestandardowych reakcjach na widok krwi lub przerwanej ciągłości tkanek ciała.
3. Zakup danej usługi jest równoznaczny ze złożeniem przez klienta oświadczenia, iż nie ma żadnych przeciwwskazań zdrowotnych do skorzystania z tej usługi oraz, że zapoznał się z niniejszym regulaminem i akceptuje jego warunki.
4. Klient jest obowiązany do nieposiadania w czasie Zabiegu jakiejkolwiek biżuterii. Wszelkie kosztowności winny być przechowywane przez Klienta na jego odpowiedzialność.
5. Klienci zobowiązani są do natychmiastowego poinformowania Pracownika o pogorszeniu swojego samopoczucia w trakcie wykonywania Zabiegu.
6. W razie wątpliwości w zakresie bezpieczeństwa przeprowadzenia Zabiegu, Pracownik może odmówić jego przeprowadzenia.
7. Na umówiony zabieg należy przybyć minimum 5 min. przed planowaną godziną rozpoczęcia.
8. W przypadku spóźnienia na umówiony termin nieprzekraczającego 20 minut, Salon zastrzega sobie prawo skrócenia czasu zabiegu. W przypadku spóźnienia przekraczającego 20 minut Salon zastrzega sobie prawo do anulowania zabiegu.
9. W przypadku zamiaru odwołania lub zmiany terminu zabiegu, Klient winienpoinformować o tym Salon.
10. Niewykorzystane w umówionym terminie zabiegi, wchodzące w skład pakietu, przepadają.
11. Klientowi nie przysługuje wówczas zwrot pieniędzy lub inna forma rekompensaty.

§ 6Płatność
1. Klient jest obowiązany do zapłaty za wykonane usługi. Cennik Zabiegów jest dostępny w Salonie oraz na stronie internetowej Salonu.
2. W Gabinecie udostępnia się następujące sposoby zapłaty: płatność gotówką, kartą płatniczą, karnetem oraz bonem upominkowym zakupionym w Salonie.
3. Gabinet zastrzega sobie prawo do przeprowadzania czasowych promocji na Zabiegi świadczone w Gabinecie. Skorzystanie z obniżonej ceny lub promocyjnej oferty może być obwarowane odrębnymi zasadami, które zostaną podane do publicznej wiadomości. Z tytułu promocji Klientom, którzy ponieśli pełną cenę Zabiegu nie przysługują żadne roszczenia.

§ 7Odpowiedzialność
1. Za wszelkie uszkodzenia wyposażenia Salonu Klienci odpowiadają bez ograniczeń. Za uszkodzenia spowodowane przez osoby niepełnoletnie odpowiedzialne ich ustawowi przedstawiciele.
2. Salon ponosi odpowiedzialność za powierzone do przechowania okrycia wierzchnie. Salon nie ponosi jednak odpowiedzialności za jakiekolwiek rzeczy pozostawione w okryciu wierzchnim lub w Salonie poza miejscami przeznaczonymi do ich pozostawienia, w szczególności rzeczy wartościowe, torby, plecaki i torebki, które Klient powinien zatrzymać przy sobie.
3. Salon ponosi odpowiedzialność za nienależyte wykonanie Zabiegu przez Pracowników.
4. Niezastosowanie się Klienta do postanowień Regulaminu lub złożenie nieprawdziwych oświadczeń w przedmiocie swojego stanu zdrowia i przeciwwskazań lub w wywiadzie, skutkuje wyłączeniem odpowiedzialności za wykonany Zabieg po stronie Salonu.
5. Salon nie odpowiada za niezadowolenie Klienta z efektu końcowego Zabiegu, wynikającego z subiektywnych odczuć Klienta, jeśli został on wykonany w sposób profesjonalny, zgodny ze sztuką i w sposób nieustępujący ogólnie przyjętym standardom.

§ 8Bony Upominkowe/ karnety
1. Bony Upominkowe są wydawane w formie zaproszenia. Dostępne są w ciągłej sprzedaży i mogą opiewać na dowolną kwotę lub dotyczyć konkretnej, wymienionej na bonie usługi lub pakietu SPA .
2. Bony można nabyć w Salonie. Nabycie bonów w Salonie nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi opłatami.
3. Bony są ważne przez okres 6 miesięcy od daty ich zakupu- w tym okresie należy wykorzystać wykupione zabiegi.Po upływie terminu ważności Bonu, jego wartość zostaje utracona i nie ma możliwości jego przedłużenia.
4. Bon można wykorzystać podczas jednej lub kilku wizyt w zależności od wykupionych usług.
5. W celu uzgodnienia dogodnego terminu wizyty należy skontaktować się telefonicznie z Salonem.
6. W razie braku anulowania rezerwacji drogą telefoniczną lub osobiście, na 24 h przed umówioną wizytą, bon upominkowy uznany zostaje za zrealizowany.
7. Bon należy okazać w recepcji przed skorzystaniem z zabiegu.
8. Bony nie podlegają zwrotowi ani wymianie na gotówkę. Nie ma również możliwości wydawania reszty w gotówce z bonów, które opiewają na kwotę wyższą niż wartość wykorzystanych usług. Nie można wykorzystywać bonów na zakup kosmetyków.
9. Zgodnie z życzeniem osoba obdarowana może dopłacić do bonu jeżeli wartość usług, z których chce skorzystać opiewa na kwotę wyższą niż wartość bonu.
10. W przypadku utraty lub zniszczenia bonu upominkowego, Salon nie ponosi odpowiedzialności ani nie rekompensuje straty spowodowanej zaistniałą sytuacją.
11. Integralną częścią bonów upominkowych jest niniejszy Regulamin, który na życzenie jest udostępniany w recepcji Salonu. Podczas składania zamówienia Kupujący oświadcza, iż zapoznał się z jego treścią i akceptuje go w całości.
12. W Salonie dostępne są także karnety, płatne z góry, uprawniające do skorzystania z określonej liczby zabiegów w okresie 3 miesięcy od dnia kupna karnetu. Ważność karnetu kończy się z upływem dnia, który datą odpowiada dniowi nabycia uprawnienia do korzystania z karnetu, a gdyby takiego dnia w ostatnim miesiącu nie było – w ostatnim dniu tego miesiąca. W okresie ważności karnetu użytkownik karnetu posiada uprawienie do skorzystania z usług przypisanych do posiadanego przez niego rodzaju karnetu. Niewykorzystane usługi nie przechodzą na okres po wygaśnięciu ważności karnetu.
13. Uprawnienie do korzystania z karnetu nabywa tylko i wyłącznie wskazana imiennie osoba od dnia dokonania zapłaty zgodnie z cennikiem karnetów umieszczonym na stronie internetowej Salonu.
14. W przypadku nieodwołania zarezerwowanego przez użytkownika karnetu terminu korzystania z usługi i niestawiennictwa na tym terminie przez użytkowania karnetu bądź też odwołania terminu przez użytkowania karnetu na mniej niż 24 godziny przed zarezerwowanym terminem, zarezerwowana usługa będzie uznawana za zrealizowaną w ramach przysługującej użytkownikowi karnetu liczby usług.
15. Wartość Karnetu nie podlega zamianie na gotówkę.

§ 9 RODO
1. Administratorem danych osobowych jest Julia Patapava Przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne do realizacji usługi. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne dla celu skorzystania z usługi.
2. Dane osobowe przetwarzane są w celu rezerwacji zabiegów oraz świadczenia usług przez Salon, a w przypadku udzielonej zgody również w celach marketingowych.
3. Dane zebrane na potrzeby świadczenia usług Salonu będą przetwarzane przez okres określony w przepisach prawa, a w przypadku danych zebranych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych, ich poprawiania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo otrzymania kopii danych osobowych przetwarzanych przez Salon.
4. W przypadku udzielenia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych dodatkowo przysługuje Pani/Panu prawo wycofania udzielonej zgody w dowolnym momencie, żądania ograniczenia ich przetwarzania, usunięcia oraz prawo do bycia zapomnianym.
5. Dane mogą zostać udostępnione lub przekazane następującym kategoriom odbiorców:a) firmom świadczącym usługi wsparcia IT dla Salonu;
b) firmom świadczącym usługi obsługi księgowej;
c) firmom świadczącym obsługę prawną;
d)firmom świadczącym usługi marketingowe dla Salonu.
6. W przypadku stwierdzenia że dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO). Kontakt z osobą odpowiedzialną za ochronę danych osobowych możliwy jest w siedzibie Salonu, lub za pomocą skrzynki mailowej lp.studiozdrowegociala@gmail.com

§ 10 Pozostałe postanowienia
1. Na terenie całego Salonu obowiązuje całkowity zakaz palenia i używania tytoniu oraz wyrobów tytoniowych i nikotynowych, w tym papierosów elektronicznych, jak również obowiązuje całkowity zakaz spożywania napojów alkoholowych oraz innego rodzaju używek i środków odurzających.
§ 11Postanowienia końcowe
1. Każdy Klient ma prawo wglądu do regulaminu, cennika i certyfikatów na jakie powołuje się Salon lub Pracownicy.
2. Salon zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie. Nowe postanowienia są wiążące od momentu ich opublikowania w Salonie. Do rezerwacji i Zabiegów wykonanych przed zmianą stosuje się postanowienia dotychczasowe.
3. Wszelkie spory wynikające ze świadczonych usług powinny być w pierwszej kolejności rozwiązywane polubownie.
4. Niniejszy regulamin obowiązuje od 1 grudnia 2022 r.